Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

BBW (before breakfast workout)

Av Malin - 29 augusti 2014 10:05



Jag har nyss flyttat så jag provade att löpa i vallaskogen för första gången på flera år. Jag gillar att det inte är så mycket asfalt att springa på då jag lätt får benhinneinflammation.

På med tunna löpardojor, skoinlägg, musik och favvo-tränings-brallorna (adidas)
6 min uppvärmning, 30 min jogging i skogen och dagens bästa var att ett gäng orienterare som jag sprang förbi 2 ggr gjorde vågen då jag sprang förbi för andra gången.
Något sådant har aldrig hänt mig förr men jag log brett när jag fortsatte springa ännu snabbare.

Frukosten: 2 överkokta ägg (glömde dem på plattan) , räkor och en klick skagen 

Min instagram:  colorful_reef

#Thisisit(me)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 oktober 2015 08:53

    All denna tidbrist man talar om. "Jag har inte tid"  Du kanske inte tar dig tid???   Sen sist jag skrev i denna blogg har jag haft helt sjukt mycket att göra verkligen och jag har fått sätta min hälsa åt sidan. Sådant ska man inte gör...

Av Malin - 11 januari 2015 20:44

Vad gör alla som inte har tid för träning?Jag stöter ofta på personer som vill nå ett fysiskt mål. Men de har ingen tid (?) eller lust (!) att lägga ner tid på det. Då vill man det inte tillräckligt mycket (!!)   Om det finns en klänning på stan ...

Av Malin - 6 januari 2015 23:09


Har du någonsin frågat dig själv vad du har för förhållande till mat?Är det något nödvändigt?Är det något gott? Är det en tröst? Är det för att visa glädje? Blir du arg då du inte får mat? Mår du illa av mat? Känner du ångest efter att du ä...

Av Malin - 3 januari 2015 12:35

För närmare 8 år sedan satte jag min fot för första gången i gymmet.Det var campushallen här i Linköping.Jag kommer aldrig glömma känslan av rädsla, hur jag skämdes för hur jag såg ut, att jag inte borde vara där, jag kände mig uttittad, jag visste i...

Av Malin - 11 december 2014 10:51


  Det finns flera grupper i facebook som jag gått med i och där är det ofta diskussioner om proteinpulver, pwo, hur går man snabbast ner i vikt, vad ska jag äta, hur deffar jag, selfies, jag har inte tid men jag vill uppnå det här målet.Jag har län...

Ovido - Quiz & Flashcards